про надання ветеринарних послуг
Цей Договір є публічною офертою відповідно до статей 633, 634 Цивільного кодексу України та регулює умови обслуговування відвідувачів ветеринарної клініки (амбулаторії) «ДІНГО», в особі ФОП Зубенко Олега Володимировича, що діє на підставі витягу № 38909 з реєстру платників єдиного податку, код ЭДРПОУ 3267615279, Україна, м. Одеса, вул. Поштова 5, кв.2, та в особі ФОП Зубенко Володимира Анатолійовича, що діє на підставі витягу № 50448 з реєстру платників єдиного податку, код ЭДРПОУ 2316313814, Україна, м. Одеса, вул. Поштова 5, кв.2, іменованих надалі «Клініка»,
1. ЗАГАЛЬНІ ПОЛОЖЕННЯ
1.1. Цей Договір визначає умови, за якими Клініка надає ветеринарні послуги усім відвідувачам (надалі — «Пацієнти»). 1.2. Відвідувач, звертаючись до Клініки, підтверджує свою згоду з умовами цього Договору та зобов’язується їх дотримуватися. 1.3. Клініка має право вносити зміни до цього Договору в односторонньому порядку, шляхом розміщення нової редакції на сайті Клініки dingo.od.ua та/або на інформаційному стенді Клініки. 1.4. Робота клініки (амбулаторії) здійснюється на основі правил внутрішнього трудового розпорядку, ветеринарного законодавства України, закону про захист прав споживачів та інших законодавчих актів України.
2. ПРАВИЛА ОБСЛУГОВУВАННЯ
2.1. Режим роботи: Клініка працює згідно з графіком, розміщеним при вході.
2.2. Прийом: Прийом Пацієнтів здійснюється спеціалістами, які мають право надавати ветеринарні послуги.
2.3. Реєстрація: Власник Пацієнта зобов’язаний повідомити своє прізвище та причину візиту. При першому зверненні необхідно зареєструвати Пацієнта в електронній базі даних Клініки, надавши достовірну інформацію про себе (прізвище, ім’я, адреса, контактний телефон) та тварину (кличка, порода, вік, основні дані щодо вакцинації і перенесеним хворобам).
2.4. Попередження про агресивність: Власник зобов’язаний повідомити адміністратора та лікаря про агресивну поведінку тварини до початку огляду.
2.5. Зважування: Перед первинним прийомом тварина має бути зважена власником. Якщо тварина агресивна або неадекватна, зважування проводять в переносці, після чого, залишивши тварину в кабінеті прийому, окремо зважують переноску.
2.6. Правила поведінки в клініці: Під час очікування кішки повинні знаходитися в переносках, собаки той та йоркської породи — на руках, середні та великі собаки — на короткому повідку. Собаки, які можуть проявляти агресію, повинні бути в наморднику.
2.7. Пересування по клініці: Пересування по приміщенню Клініки за межами місця очікування дозволяється тільки в супроводі співробітників або з їх дозволу.
2.8. Фіксація тварин: Фіксація тварин під час маніпуляцій проводиться власниками. Персонал Клініки може допомогти за необхідності. Клініка не несе відповідальності за поведінку тварини та завдану нею шкоду.
2.9. Попередній запис: Прийом на огляд та окремі види маніпуляцій здійснюється за попереднім записом. Пацієнти, які записалися на прийом, мають пріоритетне право на обслуговування. Час прийому може змінюватися у зв’язку з непередбачуваними обставинами. Клієнти, які спізнилися на прийом за попереднім записом, приймаються в перший доступний час лікаря.
2.10. Екстрені випадки: У разі надходження екстреного Пацієнта, прийом здійснюється без попереднього запису та позачергово. У таких випадках час прийому інших Пацієнтів може бути змінено.
2.11. Порядок прийому: Порядок прийому встановлюється адміністратором або старшим лікарем зміни, особливо у випадку надходження екстрених хворих.
3. Прийом
3.1. Збір анамнезу: На прийомі лікар здійснює збір анамнезу — історію хвороби — зі слів власників. Велике прохання — заздалегідь підготувати результати обстежень, лікування, призначень, якщо такі раніше проводилися в інших клініках, а також історію вакцинацій (вет. паспорт).
3.2. Обстеження та діагностика: Після збору анамнезу лікар проведе обстеження, при необхідності призначить додаткову діагностику (рентген, УЗД, аналізи крові та ін). Результати деяких досліджень можуть бути отримані відразу (УЗД, рентген), деякі через кілька годин (більшість досліджень крові), деякі через кілька днів (мікологічні, гістологічні дослідження ).
3.3. Консультація вузькопрофільних спеціалістів: Кожен лікар у нашій клініці веде прийом пацієнтів всіх напрямків, але якщо захворювання у Вашого вихованця досить складне, Вам буде рекомендовано звернутися до вузькопрофільного фахівця в іншу клініку. При необхідності лікар прийому призначить необхідні попередні дослідження.
3.4. Хірургічне втручання:
3.4.1. Перебування у відділенні хірургії дозволяється лише з дозволу лікаря, так як знаходження у відділенні сторонніх людей може створювати перешкоду лікувальних заходів.
3.4.2. Тварини, яким необхідне хірургічне втручання, обслуговуються за попереднім записом, де їм проводиться вся необхідна передопераційна підготовка — премедикація, при необхідності діагностичні дослідження.
3.4.3. Порядок проведення операцій формується в залежності від типу операції, екстренності.
3.4.4. Перед розміщенням тварини в хірургічне відділення клініки черговий лікар оглядає тварину, визначає ступінь анестезіологічного ризику, інформує власника про нюанси операції, очікувані результати, а також можливі ускладнення. Після цього лікар заповнює документ про згоду «Інформовану угоду» на проведення оперативного втручання, де вказані дані власника, дані тварини, назва операції, прогноз і відмова/дозвіл власника на проведення додаткових (при необхідності) дій.
3.4.5. За бажанням Власника Пацієнта після закінчення операції лікар передзвонює і інформує про результат операції.
3.4.6. Так як тварина після операції перебуває ще деякий час під впливом наркозу, її на кілька годин залишають, де за нею ведеться спостереження в післяопераційний період. Також лікар інформує власника, коли тварину можна забрати додому.
4. Порядок оплати:
4.1. Всі ветеринарні послуги платні. Вартість послуг вказана в прайс-листі клініки (амбулаторії).
4.2. Оплата послуг клініки здійснюється внесенням коштів готівкою або банківською карткою одразу після надання послуг.
4.3. Власник тварини повинен розуміти, що оплачує виконані клінікою послуги і витрачені медикаменти і інші розхідні матеріали, а не кінцевий результат. У випадку летального результату, при добросовісному виконанню клінікою послуг, рахунок оплачується повністю
4.4. Вартість послуг складається з лікувальних маніпуляцій (ін’єкцій, катетеризацій і т.д.), і вартість матеріалів (ліків, шовних матеріалів і т.д.).
4.5. Власник тварини може попросити лікаря скласти приблизний бюджет майбутніх витрат. Варто враховувати, що більшість захворювань можуть мати непередбачений перебіг і наслідки, що може призвести за собою зміну тактики лікування і, відповідно, вартість.
4.6. Власник сам приймає рішення щодо лікування свого улюбленця і має право відмовитись від послуг клініки (амбулаторії). У випадку прийняття рішення лікуватись, автоматично передбачається згода власника з вищенаведеними положеннями.
5 Видача документів:
5.1. Дослідження, консультації, призначення лікування, яке проводилося при відвідуванні власником в клініці видається за бажанням власника під час прийому.
5.2. Документи за попередній період вимагають часу на підготовку. У цьому випадку (особливо для складання епікризу по захворюванню) може знадобитися до 3-х днів.
5.3. Для того, щоб підготувати ці документи, необхідно будь-яким зручним для Вас способом (телефонний дзвінок, електронний лист на пошту клініки) сповістити які саме документи Вам потрібні, кличку тварини, дані власника (ПІБ зареєстрованого в базі клініки як власника тварини), дати лікування, контактний телефон.
5.4. Документи можуть бути видані тільки власнику тварини (зазначеною в базі даних клініки як власник).
6. Клініка має право відмовити в обслуговуванні клієнтам:
Клініка має право відмовити в обслуговуванні клієнтам у випадках, передбачених цим Договором, зокрема:
6.1. При відсутності терапевтичного співробітництва (терапевтичне співробітництво — це взаємодія між власником тварини і лікуючим лікарем, засноване на довірі та взаєморозумінні в інтересах здоров’я тварини; відмова від виконання призначень лікаря прирівнюється до відсутності терапевтичного співробітництва);
6.2. Якщо неможливо провести обстеження і лікування через агресивність тварини;
6.3. Власникам тварин, які не досягли повноліття;
6.4. Клієнтам в стані алкогольного або наркотичного сп’яніння, а також клієнти, які проявляють неповагу до персоналу клініки, не обслуговуються. При необхідності викликається охорона або поліція.
6.5. Клієнтам, у яких є борг за раніше проведене лікування в клініці.
6.6. У зв’язку з неблагополучною ситуацією зі сказом в Україні – власникам тварин, не вакцинованих від сказу, може бути відмовлено в обслуговуванні, при наявності неврологічних симптомів. В такому випадку необхідно звернутись в обласну ветеринарну лабораторію, для розміщення тварини в карантин.
6.7. У випадку невиконання власниками тварини запропонованих призначень, а також недотримання режиму лікування, лікарський персонал не несе відповідальність за результат лікування. Адміністрація клініки (амбулаторії) має право відмовити від подальшого надання ветеринарної допомоги.
6.8. Евтаназія тварин здійснюється лише за мед.показаннями. Власникам тварини може бути відмовлено в евтаназії при потенційно виліковному захворюванні.
7. Відповідальність сторін
7.1. Виконавець несе відповідальність за якість наданих послуг відповідно до законодавства України.
7.2. Виконавець не несе відповідальності за наслідки, що виникли в результаті недотримання Замовником рекомендацій Виконавця.
7.3. Замовник несе відповідальність за достовірність наданої інформації про тварину.
7.4. У разі заподіяння шкоди майну Виконавця з вини Замовника, останній зобов’язаний відшкодувати завдані збитки.
7.5. Сторони звільняються від відповідальності за невиконання або неналежне виконання зобов’язань за цим Договором у разі настання обставин непереборної сили (форс-мажор).
8. Порядок акцепту оферти
8.1. Акцептом цієї Оферти є вчинення Замовником таких дій:
8.1.1. Звернення до ветеринарної клініки за наданням послуг.
8.1.2. Оплата наданих послуг.
8.1.3. Підписання інформованої згоди на проведення ветеринарних маніпуляцій.
9. Термін дії договору
9.1. Договір набирає чинності з моменту акцепту Оферти та діє до повного виконання сторонами своїх зобов’язань.
10. Інші умови
10.1. Ця Оферта розміщена на сайті dingo.od.ua та в приміщенні клініки.
10.2. Усі спори та розбіжності, що виникають між сторонами, вирішуються шляхом переговорів. У разі неможливості вирішення спорів шляхом переговорів, вони підлягають розгляду в судовому порядку відповідно до законодавства України.
10.3. До цієї Оферти застосовується законодавство України.